neděle 4. září 2016

PŘEČTENO: HEART AND BRAIN

Pokud jste milovníky komiksových stripů všeho druhu, pak vám pravděpodobně neunikl počin od Awkward Yetti. A pokud přeci jen unikl vaší pozornosti, pak vězte, že je nejvyšší čas to napravit. Rozpory mezi rozumem a srdcem známe přece každý.


Komiks, ve kterém se najde snad každý, vychází z našich niterných tužeb a nejbizarnější nápadů, které se snažíme rozumem krotit na tu nejúnosnější míru. Ale kdo by občas nechtěl poslechnout hlas svého srdce, a udělat úplnou blbost?


V této malé barevné knížce se setkáme se situacemi, které v běžném životě zažíváme dnes a denně. Ať už se jedná o ty nejmenší radosti, tak i těžkosti dospělého života. Vše je však podáno s humorem sobě vlastním, díky kterému člověka bolí bránice ještě dlouho po přečtení. Tato kniha  spadá do kategorie počinů, po kterých sáhnu pokaždé, když mám špatnou náladu a chci se odreagovat. Tuto funkci plní na jedničku. 


Ačkoliv jsem se vždy považovala za silně racionálního člověka, co se rozhoduje hlavně pomocí rozumu, díky tomuto komiksu jsem zjistila, že dost často u mě převládne onen hlas srdce, který mě nutí dělat bláznivé věci. A stejně jako Srdce, i já jsme milovníkem fantasy a všech těch veselých maličkostí, které dělají den lepším. A co mi dělá den lepším? Knihy jako je tato!


O této knize toho nelze mnoho říct, jelikož se zkrátka musí vidět. Naštěstí lze mnoho z těchto komiksů najít online, a to právě zde. Pokud vám dělá angličtina problém, dají se stripy najít i přeložené na facebooku. Osobně bych však více doporučila právě originální verzi, která dle mého vyzní mnohem lépe, a angličtina je zde opravdu jednoduchá. Pokud si však tento komiks zamilujete jako já, budete jej chtít mít ve své knihovničce. Nejsem si jistá, zda je dostupný někde v ČR, ale já jej bez problému objednávala z Book depository, kde mají poštovné zdarma. Doručení trvalo asi tři týdny.


Znáte tento povedený komiksový počin? 

Žádné komentáře:

Okomentovat